sportpreise

Het in eigen huis ontwikkelde systeem van schroefbeeldjes, voetstukken en standaards biedt een enorme variëteit aan beeldjes met een modern of klassiek design voor bijna iedere sportclub of vereniging. Het nauwkeurig uitlijnen van beeldjes is geen enkel probleem. Het assortiment omvat ook zware sokkels, bijvoorbeeld van marmer, en standaards in een modern-eenvoudige of klassiek-weldadige look.

Dit levert een indrukwekkende verscheidenheid op aan combinaties die tegemoet komen aan de speciale wensen van uw klanten. Tegelijkertijd kan met een relatief kleine voorraad een breed scala aan prijzen worden aangeboden voor de verkoop of voor in de etalage. Populaire brandweerbeeldjes, voetbalbeeldjes en dartbeeldjes zijn verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen.